Klachten
Wij proberen onze cursisten en klanten zo goed mogelijk te begeleiden en streven er naar om onze klanten zo tevreden mogelijk te houden. Maar helaas is het niet te voorkomen dat er wel eens een fout wordt gemaakt. Als u een klacht heeft dat horen wij dit graag persoonlijk van u zodat wij samen met u kunnen zoeken naar een oplossing. Wij zullen er alles aan doen om een fout te herstellen.
Als u een klacht heeft kunt u terecht bij de betrokken instructeur, deze zal uw klacht serieus nemen en met u in gesprek gaan. Als u uw klacht liever niet met de betrokken instructeur bespreekt kunt u uiteraard ook uw klacht delen met een andere instructeur zodat deze eventueel kan bemiddelen. Het is uiteraard ook mogelijk om schriftelijk een klacht in te dienen, u kunt dan een mail sturen naar info@htchellendoorn.nl. Wij zullen dan contact met u op nemen om de klacht met u te bespreken.
We vinden uw klacht heel belangrijk en zullen deze ook in alle redelijkheid en conform de Algemene Voorwaarden op lossen.